KERET

KERET

KERET

Boldog Szülinapot Slash! - Slash idézetek

2012. július 23. - dave'o

slash.pngPontosan 47 éve, 1965 július 23-án látta meg a napvilágot a kicsi Saul Hudson az angliai Stoke-On-Trent-ben. Most folytathatnám egy önéletrajzzal, de Slash-ről és a Guns N' Roses-ról már annyi tény, hír és legenda van, hogy feleslegesnek tartom. Apropó nektek mi a kedvenc Slash sztoritok? Írjátok meg alul, na de most lássuk Slash legmókásabb megjegyzéseit! 

"...Szert tettünk némi önkontrollra. Már nem törjük össze a riporte­rek magnóját"

"Nehéz ezt megmagyarázni úgy, hogy az emberek meg is értsék. Ennek a bandának rengeteg ellensége volt, talán nekünk volt a legtöbb. Kurvára sok ellenségünk volt, az egész idő alatt. Igaz, most már nem olyan szörnyű, mert már jegyeznek bennünket, és vannak néhányan, akik szeretik azt a szart, amit csinálunk. De amikor kezdtünk, rengetegen voltak körülöttünk, akik megpróbáltak kicsi­nálni bennünket. Akik azzal jöttek, hogy a Guns N' Roses így meg úgy, meg hogy ne engedjétek ide őket, ne hagyjátok, hogy ezt vagy azt csinálják, meg hogy tartsátok rajtuk a szemeteket, meg ez, meg az."

"Rólam azt terjesztették, hogy biszexuális, AIDS-es narkós vagyok, és kis állatokkal kamatyolok."

"Tökéletesen antiszociálisak és lázadók vagyunk a társadalom szemében. Minél jobban odavannak az emberek attól, ahogy kinézünk, meg azoktól a dolgoktól, amiket csinálunk, annál jobban nevetünk rajtuk. Itt van például az albumunk borítója... Úgy volt, hogy egy meztelen lány lesz rajta, de az emberek felkapták a vizet. Az lett a vége, hogy egy másik borítót csináltuk, egy igazán jó festményt, mert csak így tudtunk több lemezt eladni. Az eredeti kép azért ott van a belső oldalon."

"A banda nagyon elfoglalja az embert. Minden időnk le van kötve. Amikor nem játszunk, egy bárban ülünk, vagy valami partin vagyunk valahol. Rendszertelenül élünk, úgyhogy sose tudjuk megmondani, mit fogunk csinálni ekkor meg ekkor"

"Amikor délután felkelünk, hogy csináljunk egy hangpróbát, annyit iszunk, hogy képtelenek vagyunk játszani, mert reszket a kezünk. Na, erre mi történik? Iszunk tovább! Egyre többet és többet iszunk, aztán már csak másnap ébredünk fel valami ócska kurvával..., akinek a nevét se tudjuk... és tele van a tökünk mindennel, az ágy össze van pisálva, és akkor azt mondod, ide figyelj, eredj már, keríts nekem valami piát meg pizzát!"

"...Minden egyes fellépés, akármilyen rövid is, más és más. Az nem úgy van, hogy minden be van állítva, és mi csak ledaráljuk .az egészet. Minden showban van valami, ami más, mint a többi... Valamelyik este is, már túl voltam az egyik nóta felén, amikor észrevettem, hogy nem dugtam be a gitárom zsinórját az erősítőbe"

"Idegenül álltunk a csillogó színpadon."

"...Kezdetben előfordult, hogy bulit csináltunk, és amíg az egyik srác egy csajjal volt, a többiek átkutatták a csaj pénztárcáját."

"Sokat iszom, és kígyókat gyűjtök."

"Haver, a céged kontójára vagy itt? Gyere, rendelj nekem valami piát, és fizettesd ki a lapoddal!"

"Ha dugni akarok, és gyanús a csaj, Captain Trojan kotont használok."

"Nem vagyok férfipárti, de kurvára érdekes, mennyi balhé van a nők miatt."

"Minden holmim befér két táskába: az egyikbe egy csomó trikó, a másikba egy csomó farmer. Egyszer valaki ellopta a nadrágos táskámat... pedig a farmer olyan, hogy az ember évekig hordja, amíg egészen hozzánő, és erre tessék, valaki ellopja nyolc gatyómat, egytől egyig mindet! Meg a telefonos noteszomat, ami a legfontosabb holmim. Amolyan menedzsernaptár. Benne van az egész albumunk, az összes nóta, hogy mit mikor vettünk fel, az összes múlt évi fellépésünk, és több száz telefonszám. Felcsíptem egy este egy csajt, és mire másnap reggel felébredtem, a csaj megfújta a gatyámat meg a tárcámat, ami benne volt! Egy törölközőt kellett magamra vennem a rádióinterjúhoz. Nem volt nálam semmi más"

"Én soha többé nem hiszek a csajoknak. Ha el akarnak jönni velem egy showra; nem bánom. De nem viszem haza őket."

"Sokat tudnék beszélni arról az időről, amikor az embernek kezd elmenni a kedve attól, hogy a csajokat hajtsa. Az ember már csak az olyan különlegességekre hajt, mint mondjuk egy könyvtároslány. Ilyet érdemes felcsípni. Ez más, mint a megszokott bombázók, mert azokból elég... Túl könnyen meg lehet kapni őket"

"Ha nem iszom, mindig rohadt álmaim vannak. Egyik álmomban éppen vendégszereplő voltam Tiffanynál. Tudod, ki az a Tiffany? Mindegy. Szóval felmegyek a színpadra, és várom a végszavamat, ''; és akkor valami vita támad, hogy fog-e menni vagy sem. Tudod, ' milyenek az ilyen álmok: olyan valószerűek! Szóval ott ülök a kellékes ládák meg a többi vacak mögött, és várom a végszót, és azon töprengek, meg kell-e tennem Tiffanyval. De éppen mielőtt ':' megtörténne, felébredek! Azt mondják, az ember mindig felébred, mielőtt meghalna, mármint álmában. Igaz ez? Kurvára érdekes volt!"

"Egyszer meg azt álmodtam, hogy Dél-Amerikában vagyok, és kaméleonokra vadászom... Kurvára szar álmaim vannak. Nemrég is volt egy ilyen álmom, olyan hiper-szuper erőszakos álom, amikor az ember mindenféle rohadt szituációkba kerül. Például álmomban mindig ellopják a gitáromat. De ez csak akkor történik velem, amikor józan vagyok; ha iszom, akkor nyugton alszom. De amikor józan vagyok, olyan álmaim vannak, hogy magam se bírom elhinni! Van aztán, amikor annyi rossz álmom van, hogy az már egyenesen szórakoztat!"

”Nekem nincs otthonom. Nincs egy hely, ahol a szar kacatjaimat őrizzem... Mindenemet magammal hordom."

"Nekem elég dicséret, ha valaki annyit mond: A zenétek klassz, csípem a bandátokat. De hogy utánozzák a járásomat, a beszédemet meg a ruhámat, az túlzás."

"Igazán sajnálom, de tényleg fogalmam sincs, hogyan tudnék megélni bármilyen állandó környezetben."

"Egyetlen kívánságom, hogy mindig legyen a zsebemben Marlboro."

"Látnod kéne azt a hotelszobát, ahol lakom. Lyukak vannak a falban... Undorólom a helytől. Egy rohadt disznóól. Valóságos kommuna lett belőle. Akinek nincs hova menni, mind odajár. Én nem tudok elzavarni senkit, mert tudom, hogy milyen, amikor az embernek nincs hol leroskadnia. A hely minden áldott éjszaka zsúfolásig tele van. Nem bírom; bedilizek tőle.

"A banda meg tudja tartani az embert. Mi belemehetünk minden szarba, de a banda megtart bennünket. De ha az embernek nincs egy bandája, nincs valami dolga, akkor a drog leteperi..."

"...Az ember lakhat a legdrágább hotelekben, lehet a franc tudja; milyen nagy rocksztár, lehet világhíres, meg minden szar, de amikor az ember bemegy a budiba, a vécépapír csak vécépapír."

"Ha az embernek kézzel-lábbal kell kapálódznia, hogy az maradjon, ami, akkor ideje összecsomagolni, becsukni a boltot és meghalni:"

"Megérkeztem a szállodába, és mentem aludni. Valami olyasmi hangra ébredtem, mint amikor valakinek pajszerrel beverik a fejét... Tényleg nagyon szar hang volt... Kiderült, hogy egy srác leugrott a tetőről, és ahogy esett, leverte a szobám ablakpárkányát. Nálam le volt húzva a redőny, úgyhogy én nem láttam... de a menedzserünk bekopogott hozzám, hogy nincs-e valami bajom. Azt hitte, kiugrottam az ablakon. Tényleg nagyon rohadt volt. Az a szegény srác, aki leugrott, teljesen tropára ment. Ráadásul órákig nem is jöttek érte. A legszarabb az egészben az volt, hogy a menedzserünk, akinek az ablaka éppen arra nézett, ahol ez az egész történt, hülyéskedésből felemelt egy táblát, mintha az ugrást pontozná, mint valami olimpiai műugró-bíró."

"Nos van egy olyan szokásom, hogy ha nagyon berúgok, elmegyek a hotelbe és felszedem az első lehetséges csajt. Nagyon meglepődnél, ha látnád a csajokat, akiket felszedtem már."

"Nem keféltem meg senkit egy New York-i bárban ellentétben azzal, amit a People magazin állít egy oldalon keresztül. Az anyám fel is hívott. Azt kérdezte: 'Levetted a gatyádat egy bárban szombat este?' Azt válaszoltam: 'Ismersz engem. Mindig elmegyek a fürdőszobába, mielőtt megtenném a dolgot.' "

"Minden nap megiszok egy üveg Jack Daniel's-t. Meg fogok halni?"

"Ha a pia nem visz el, az AIDS fog"

"Az USA-ban alig volt nap, hogy be ne mondták volna a rádióban, hogy Axl meghalt. Még olyan változat is volt, hogy én lőttem le!"

"Álmomban sem jutott volna eszembe, hogy ha majd felnövök, nõfaló kábítós leszek, na meg alkoholista..."

"Tényleg utáljuk a Poisont - ez a banda megtestesítője mindannak, amit egy bandában utálni lehet! Olyan fickók, akik a Circus magazinból tanulták a rockot, érted? Láttak pár képet, és azt mondták: 'Hű de frankó, bukni fognak ránk a csajok!' Aztán elmentek bevásárolni, vettek egy csomó ruhát, meg mindenféle szart, meg néhány hangszert is. Fogták a gitárjukat, megtanultak három akkordot, aztán kiálltak a színpadra."

"Egy üveg Jack Daniel's minden nap öt éven keresztül, ezt csináltam... Elég rossz reggelente a lélegzeted és tudod, hogy addig nem kefélhetsz reggel, míg meg nem mosod a fogad, ami viszont tök unalmas."

"Nem, de dolgozom rajta" - Slash-t arról kérdezték, hogy leszopják-e minden nap

süti beállítások módosítása