KERET

KERET

KERET

Megverték a the KOLIN énekesét

2012. április 08. - wobe

A saját színpadán kapott egy nagy pofont egy feldühödött sráctól Márkó, a the KOLIN zenekar frontembere, április 7-én a Pécsi Est Café-ban. A banda showjának szerves részét képzi, hogy minden alkalommal egy-egy lányt felhívnak a színpadra csókolózni, ám mivel ezalkalommal jelen volt a hölgy barátja (vagy esetleg az exe?) ennek a rituálénak véres vége lett, ugyanis a mérges úriember felugrott a színpadra és behúzott egy nagyot Márkónak.

Az énekes szájából ömlött a vér, a dalt még be tudta fejezni, ám utána egyből vitték a kórházba, ahol több öltéssel kellett összevarrni a száját.

"Iszonyatosan megijedtem, elkezdtem remegni és sírva fakadtam. Nem értem, miért kellett erőszakoskodni. Hisz ezt kulturált módon is meg lehetett volna oldani." - nyilatkozta az egyik koncertező. 

Maradandó sérülést szerencsére nem szenvedett és nemsokára már újult erővel kezdheti meg a fesztiválszezont és külföldi turnéjukat. Mi ezúton is jobbulást kívánunk neki!

süti beállítások módosítása